L’Agència de Suport i Serveis a les Entitats de l’Ajuntament de Mataró organitza un concurs de fotografies a Instagram, relacionat amb les activitats festives i lúdiques que realitzen les associacions de Mataró, ja siguin actes que les entitats organitzen o hi participen, i també relacionat amb les tasques de les persones que realitzen voluntariat a Mataró.
Les fotografies que mostrin activitats de les entitats han d’usar l’etiqueta #FemMataro2019 i les fotografies que mostrin tasques de voluntariat han d’usar l’etiqueta #FemVoluntariat2019. En el primer comentari o en el títol de la fotografia s’ha d’esmentar @agencia_entitats_mataro.
Les fotografies poden ser d’esdeveniments realitzats a Mataró o d’esdeveniments celebrats a fora de la ciutat.
Els mesos d’octubre i novembre de 2019 les fotografies seleccionades seran exposades als Centres Cívics de Cabot i Barba, Molins, Rocafonda, Pla d’en Boet i Espai Gatassa.
MILLOR FOTOGRAFIA QUE MOSTRI EL CALENDARI FESTIU I ACTIVITATS LÚDIQUES DE LES ASSOCIACIONS DE MATARÓ#FemMataro2019
'Autogestió i comunitat’, publicada per @canfugarolas. Fotografia feta des del perfil d’Instagram d’entitat i acompanyada de #FemMataro2019. Premi de 100€.
MILLOR FOTOGRAFIA QUE MOSTRI EL CALENDARI FESTIU I ACTIVITATS LÚDIQUES DE LES ASSOCIACIONS DE MATARÓ#FemMataro2019
'Autogestió i comunitat’, publicada per @canfugarolas. Fotografia feta des del perfil d’Instagram d’entitat i acompanyada de #FemMataro2019. Premi de 100€.
MILLOR FOTOGRAFIA QUE MOSTRI EL CALENDARI FESTIU I ACTIVITATS LÚDIQUES DE LES ASSOCIACIONS DE MATARÓ#FemMataro2019
‘Concentració Dia 25’, publicada per @teixitdedones. Fotografia feta per una persona a títol individual i acompanyada de #FemMataro2019. Premi de 100€.
MILLOR FOTOGRAFIA QUE MOSTRI EL VOLUNTARIAT A MATARÓ#FemVoluntariat2019
‘Amics’, publicada per @serenata_santramon. Fotografia feta des del perfil d’Instagram d’entitat i acompanyada de #FemVoluntariat2019. Premi de 100€.
FOTOGRAFIA MÉS VOTADA PEL JURAT POPULAR.
‘Primer Aniversari’, publicada per @matarolgtbi. Fotografia amb més vots emesos i més “m’agrada”. Premi de 100€.
Les fotografies es poden penjar des del dia 1 de maig fins al dia 30 de setembre de 2019, tot i que no és obligatori que estiguin realitzades durant aquest període. No s'acceptaran fotografies etiquetades fora de les dates establertes.
Marga Cruz, fotògrafa professional. Presidenta del jurat.
Lluís Rugama i Josep Raventós, vinculats al món de la fotografia.
Miquel Lleixà, membre del Grup de Foto Havana.
El dia 19 de novembre a les 16 h se celebrarà l'acte públic de deliberació al Centre Cívic Cabot i Barba.
Entre totes les fotos rebudes, el jurat en seleccionarà fins a un màxim de 50, que seran exposades els mesos d'octubre i novembre als centres cívics i finalment s’escolliran les imatges guanyadores.
L'Agència de Suport i Serveis a les Entitats de l'Ajuntament de Mataró.