Inici de la campanya d'actualització de dades de les entitats

noticia
Data de la publicació : 17.09.2020

A partir del dia 28 de setembre i fins al dia 30 d'octubre, les entitats inscrites al Registre Municipal d'Entitats poden actualitzar les seves dades per tal que l'Ajuntament de Mataró pugui disposar d’una base de dades el més actualitzada possible.

Des de l’Agència de Suport i Serveis a les Entitats s'impulsa aquesta campanya d’actualització de dades per tal de poder mantenir una relació directa amb les entitats que conformen el teixit associatiu de la ciutat, i així evitar que es perdi informació que pot ser rellevant per a elles. De la mateixa manera, amb aquesta actualització, s’aconseguirà un Directori d’Entitats el més ajustat possible a la realitat. Sovint, les entitats canvien la composició de la junta, la seu social, o les seves dades de contacte com el telèfon o el correu electrònic. A través de l’email que se'ls ha enviat, poden posar al dia tota aquesta informació. Val a dir que la darrera campanya d'actualització de dades va ser l'any 2015 i que ara s'ha considerat oportú i necessari dur a terme novament aquesta tasca.

A través del correu electrònic que serà enviat des de l'adreça participacio@ajmataro.cat, les entitats rebreu un enllaç a un formulari amb les dades que actualment té l'Ajuntament i on podreu modificar aquelles que hagin canviat. Per poder accedir-hi necessitareu un número de “PIN” que figura en el mateix correu. 

És recomanable que les entitats cliqueu que accepteu l'Autorització per comprovar les dades per via oberta que apareixerà al final del formulari perquè l'Ajuntament pugui verificar si al Registre General de Dret i d'Entitats Jurídiques del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya ja hi figuren aquestes dades actualitzades, a excepció de les entitats esportives, religioses i cooperatives.

És cabdal que sempre que hi hagi un canvi en alguna dada de l'entitat, aquest es comuniqui a l'Agència de Suport i Serveis a les Entitats, fet que permet una millor comunicació entre les entitats i l’Ajuntament de Mataró. Les entitats que no rebeu el correu electrònic per fer l'actualització de dades, perquè l'adreça email registrada a l'Ajuntament ja no estigui activa, us podeu posar en contacte amb l'Agència a través de participacio@ajmataro.cat. Posteriorment a la campanya d'actualització de dades, les properes modificacions caldrà fer-les a través del següent tràmit.

L'Agència de Suport i Serveis a les Entitats es posa a disposició de les entitats per qualsevol consulta a través del correu electrònic participacio@ajmataro.cat o al telèfon 93 758 26 92.